Antud lehel olevad pildid on autorikaitse all ning neid võib kasutada/levitada ainult autori otsesel nõusolekul. reikar1@gmail.com

All photos on this page are copyrighted by the photographer and may not be used without permission! Contact: reikar1@gmail.com

kolmapäev, 30. detsember 2009

Ajukääbikud


Ma ei saa aru, miks sellised peavad teisi inimesi mürgitama. Kui enam universaalsetest märgikeeltest ka aru ei saada, siis on asi jama.

4 kommentaari:

Helery ütles ...

hahaa, vaata kui körgel see silt on ju. ma ka ei näeks seda :D

Reigo Liiv ütles ...

Sa kõrgemale oma õlgadest ei vaata?? Ja kui ei vaatagi, siis võiks austust mittesuitsetajate vastu olla ja avalikus kohas mitte seda tossu näkku puhuda. Saan selliste pärast veel kopsuvähi kunagi...

Helery ütles ...

kas tartu bussijaamas on spetsiaalselt siuke koht, kus tohib suitsu teha?
ma ei tea, ma pole nii pöhjalikult vaadanud, sest pole vajadust eriti seal aega veeta. kyll aga tean, et viljadis on olemas selline koht. tähistatud suure rohelise sildiga "suitsetamise koht" ja teistes kohtades ka suunavad sildid yleval.
tartus pole seda näinud. vb seal mingi vaikiv kokkulepe. aga kui pole tartu elanik, siis ei peagi ju seda teadma. ehk peaks tartu viljandist eeskuju vötma? teeme ettepaneku :)

Reigo Liiv ütles ...

Njaa aga olen kuulnud, et suitsetavad inimesed on ka Viljandi bussijaamas nii lollid, et ei mõista seda silti. Suunava sildi all olevale suitsetajale mõista andes läheb ta hoopis teisele poole keelatud kohta suitsetama mitte vastava nurga poole.
Ja kui pole spetsiaalset kohta, kas see tähendab siis, et keelatud kohas tohib teha? Näiteks pole Eestis sellist kohta, kus saaks legaalselt 220KM/h oma autoga sõita aga see ei tee seda legaalseks maanteel teha. Saan aru, et suitsetaja on ka inimene(muutsin kõvasti oma arusaamu selle lausega hetkel:) ), aga suitsetajad võiks aru saada, et mittesuitsetajaid(ehk oma elust ja õhust hoolivad inimesed) ei taha seda soga sisse hingata. Ja kui ma olen sellise märgi läheduses, siis ma eeldan, et ma ei peakski seda tegema.